pondelok 1. novembra 2010

Prog.2, alebo čo........


Programovanie 2- nazvime ho Delphi.... no čo dodať. Nakoľko sú mojou slabosťou, tak iné, ako peknééé nemôžem povedať. Ja sa snažím o ich naštudovanie už aspoň piaty rok... Myslím, že aj mojim študentom sa páčia, keď pri tom všetkom „zlu“ ako oni nazývajú Pascal, dokážu pôsobiť fantasticky.
Úvodná lekcia, nakoľko s nimi zápasím už toľko rokov, bola pre mňa hračkou. Zadanie, som stihla vyriešiť aj poslať v deň školenia. Že vraj nakreslite les.... Neviem, či len ten môj vyšiel taký neforemný, alebo s takým istým problémom zápasia aj iníí. Ako zviera by som asi zdupkala, keby ma niekto v ňom nútil bývať. No veď posúďte sami.... Nie je že bléééé!!!????  Ale hlavné, že les je na svete ..... Verím, že lektori v ňom veľa chýb nenájdu.

2 komentáre:

  1. Ani mne sa ten les moc nepáči a ako zviera by som mal problém v nom žiť, ale nakoľko ťa poznám viem že si o par levelov vyššie,tak ti odpúšťam a keď budete programovať niečo ťažšie, tak viem že to bude o inom.... Držím palce

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že všetky lesy vyzerajú rovnako (sprašne). Obdivujem Ťa ako sa vieš rozpísať v rámci blogov, ale aj na to musí mať človek nadanie.

    OdpovedaťOdstrániť