nedeľa 21. novembra 2010

Upratujeme na blogu....

Tak ako mám vo zvyku každú sobotu upratať celý byt, tak som sa v jeden víkend pustila aj do  svojho blogu. No niežeby som bola z toho nadšená, ale zadania nepustia... Stále som z toho zmätená, čo je pre nás záväzné a čo nie.... No a tak teda upratujem! Síce neviem čo si za upratovaním predstavujú naši lektori, ale ja som teda: oprala hlavičku blogu, vyleštila svoje foto, poumývala priečinky s príspevkami a ešte som to vylepšila pár kvapkami "diavy" - zázračnej to emulzie, ktorá zo starého vyrobí novééé.... Sem-tam  ešte nejaký ten tag umiestnila tam, kam patrííí. Aaaa je to! Alee! Neškrobila som nič. Snáď nevadi. A keby aj ano, blogy moc vody so mnou  nenamutia.... Tak nech! Aký čistý, nenaškrobený blog mám zrazu! Radosť pozrieť. Nikde ani smietka. Proste ordnung je ordnung a ja sa tvárim, že aj toto zadanie mám už za sebou.

1 komentár: