streda 17. novembra 2010

Moja Katka a jej torta.....


Nakoľko udrelo 17. novembra, a to je čas, kedy  sa mi pred osemnástimi rokmi narodila moja Katuška....., musím sa s  Vami podeliť aj o tento zážitok..... veď nie len korytnačka je in!  V tomto období je to práve moja Katka!
Rozhodla som sa, že ju prekvapím, lebo sa teším, že je šikovná, zlatá babuľka. Keďže v Pelíškach bolo viackrát spomenuté, že najcennejší darček je ten, ktorý sami vyrobíme, podujala som sa upiecť mojej dcérke k jej životnému jubileu, tortu. Niééé obyčajnú tortu, ale tortu modernú, v dnešnej dobe in.... tortu marcipánovú!  Po naštudovaní internetu, som prešetrovala všetky moje kamarátky, ako na to. Nakoniec mi pomohla špecializovaná predajňa u nás, v Piešťanoch. Tak som urobila výpravu do obchodu. Požiadavky boli jasné, stručné a celkom pochopiteľné: „prosím predajte mi všetko, aby som mojej Katke upiekla marcipánovú tortu.... ale vyberajte také, aby som na prvýkrát nemala zlý zážitok!“. Nechala som tam bez mála 30 eur, šťastná ako blcha som sa pustila do tvorby môjho výtvoru. A toto mi vyšlo!
Myslím, že okrem  korytnačky  pučil oči ešte aj môj partner, ktorý upratoval po tejto kráse našu kuchyňu.

A toto čo tu vidíte je druhý pokus, ktorý som spáchala  hneď na ďalší deň. To aby sme mali aj my čo okoštovať, lebo tortu číslo 1 zjedli  Katkini  kamaráti  a kamarátky.
Na záver snáď len toľko:“ Ubuntu, Delphi a ešte aj mnou neprebádaný Python sú malina oproti marcipánovým tortám!“   Už sa teším,na ďalšie školenie ĎVUI.  Je to omnoho menšia makačka ako to vypekanie... A vôbec! Nie je chyba, že sa mi  Google...  nelepí na prsty?

2 komentáre:

  1. Torta bola SUPER :) jedna aj druhá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ked neskoro, prajem Katke vsetko naj. Aj k maturite.
    A tie torty sa ti vydarili!
    Možeš to robit poloprofesionalne. Možno to bude financne lepsie ako po ziskani kreditov. A je v tom vacsia kreativita.
    Kolegina

    OdpovedaťOdstrániť