nedeľa 24. októbra 2010

Komentujeme blogy.....


Keď som plnila toto zadanie, zostala som prekvapená, ako sa ľudia dokážu rozpísať o svojich pocitoch a zážitkoch..
Úloha znela: okomentujte 3 blogy svojich kolegov. Myslela som si, že keď tri, tak tri a ani o jeden naviac! Mne sa podarilo komentovať štyri.. a toho času už aj päť.
Ale poďme po poriadku:
Pri prechádzke spleťou blogov, natrafila som na blog, ktorý napísala naša, už bývalá kolegyňa a celkom ma potešilo, že aj ona sa kúpe v rovnakom mori (projekte) ako ja. Tak jej blog som komentovala ako prvý. Dalo mi to dosť veľa roboty, dostať sa do správnej kolonky. Ale komentár na blog č. 1 bol na svete...
V domnení, že sa dá v blogovacom prostredí aj odpovedať na komentáre, ktoré dostanem ja, sa mi prihodilo, že som si okomentovala ten svoj.... No čo už?  Veď kto z nás si v rôznych životných situáciách nepomôže aj sám? Ale veď komentár ako komentár. Aspoň podľa mňa. Či budú spokojní lektori... neviem, uvidím! Pre istotu som sa obrátila na našu vešticu, ale tentokrát som nechcela pomoc  pri hľadaní idola, ale ako komentovať blogy. Takže to bol komentár č. 2.
Tretí blog, ktorý sa mi podarilo komentovať, bol blog môjho spolužiaka. Ako ste si iste všimli, stále píšem podarilo!!!!! Lebo aj keď sa už považujem za skúsenú blogééérku nejako vždy ma zaskočí obrazovka, ktorá sa mi objaví... neviem prečo! Asi to zadanie malo znieť: okomentujte 20 blogov a snáď pri tom 19 by ma už nič neprekvapilo a klikala by som rýchlosťou svetla... Lebo! Dobrý informatik sa pozná podľa rýchlosti klikania. Je jedno na čo, hlavnéééé že kliká!!!! A rýýýchlo kliká!!... To je podmienka a mne sa teda niekedy úplne nevinne stane, že po rýchlom klikaní mi zostáva už iba preinštalovať počítač.
Moje komentovanie blogov ale nekončí, nakoľko mi veštica dala najavo, že asi ten môj okomentovaný blog nebude bohviečo, tak neúnavne pokračujem v komentovaní a tentokrát si vyberám blog č. 4.
No a blog č. 5 som komentovala z veľkej radosti, že sa ten môj niekomu páčil. Som dosť rada, že som asi fakt prekročila svoj tieň.... a  viem písať aj niečo iné ako programy.
Tak toto bol malý príbeh prečo z troch sú päť................. Ozaj matematici, ste si istí že tri nie sú päť??.  Nie je to náhodou po revolúcii všetko ináč? 

  1. http://janahabova.blogspot.com/ 
  2. http://hizova.blogspot.com/ 
  3.  http://dano3cs2.blogspot.com/
  4.  http://martinkko.blogspot.com/
  5.  http://www.blogger.com/

2 komentáre:

  1. Zdá sa že tento blog je návykový. Horšie je,že žena ma začína podozrievať, že som sa do blogerky zaľúbil :-( No musím ju prinútiť aby si to tiež prečítala a potom snáď mi uverí že ma priťahujú len jej články!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi dobrý blog, veľmi sa mi páči, ešte že poznám autorku naživo a musím z osobnej skúsenosti dodať, že aj v reálnom živote je rovnako vtipná, pohotová a ešte k tomu aj múdra. Ahoj Janka, držím Ti palce a zdravím Ťa

    OdpovedaťOdstrániť