nedeľa 24. októbra 2010

Čo ma už na ĎVUI naučili.....


Doteraz ma stihlo na školení obohatiť viacero skutočností. Nakoľko neznášam blogovanie, celkom statočne s ním bojujem:  blogujem ako divá a komentujem blogy iných!..  Sama som z toho prekvapená, že prečo????? Ale teda asi časom zmením na blogovanie svoj názor. Kto nebloguje s nami, bloguje proti  nám!!!!    :)

Zatiaľ si ma stihla dosť získať korytnačka.. Myslím, že viacerí sme z nej zostali úplne paf! Priznám sa, ja som ju dlhé roky TVRDO odmietala, ale na školení som pochopila, o čo som seba aj deti- aspoň „malkáčov-osemročákov“  pripravila.  Je to jedným slovom šikula, čo ocenil aj jeden môj kolega, keď to, čo všetko dokáže, komentoval:
„je  T-O-T-O  možnéééé? Veľmi sa mi páčilo, že naši skvelí lektori nám v  boji s ňou dokazovali, že nám to prekrásne ide, čím nám opäť stúplo naše programátorské sebavedomie. Dostávajú známku:  1
Samozrejme, že hneď ako som sa o korytnačke dozvedela, som ju predstavila aj triedam osemročného gymnázia. Myslím, že sa im páčila.
V príme, ešte v čase, keď som im hovorila, ako má chvost, s ktorým nám bude kresliť iba to, čo jej prikážeme, sa jednému „chytrolííínovi “ podarilo ju úplne vymazať z projektu... aj Imagine bol vedľa....další  ich tam objavil viac.... a ja som na nich pozerala ako puk....!  Môžem mať o sebe akúkoľvek mienku, oni mi úúplne nevinne dokážu, že mám ešte stále čo vyľaďovať... Ja som v literatúre ešte po viac korytnačiek ani nedorazila a oni to objavili hneď na prvom stretnutí.... Vyskúšam na nich aj jej, možno podobnú on-line verziu:  Light- bot.  Ak budú zaujímavé zážitky, tak sa s vami o ne podelím.
No myslím, že očarujúce boli aj aktivizujúce metódy, preberané na druhom stretnutí . Hlavne, keď sme vytriešťali oči na vešticu a jej zázračnú guľu, ktorá nám mala vyveštiť náš idol... Aké divné ?!  Všetkým vyšiel  jeden a ten istý....  lektor!  Môj Kevin Costner zázrakom získal nové kontúry!  Ale myslím, že výsledok zo školenia je ten pravý, lebo vyčariť z dosť nezaujímavej témy, celkom pekné dopoludnie, to by Costner iste nedokázal! Ono štátny vzdelávací program, cieľové požiadavky, časovo tematické plány- myslím, že pre nás otravujúce, zrazu vďaka nemu, získali neuveriteľný iskrivý efekt.... Možno škoda, že práve v etape vytriešťania očí nás nikto nefotil, lebo si myslím, mali by zážitok viacerí- nielen zúčastnení!  

1 komentár:

  1. No ako vidno, z jedlom rastie chuť :)stále lepšie a lepšie,už sa teším na ďalšie príspevky!

    OdpovedaťOdstrániť